محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

پسر زیبایم

دیدن روی ماهت

1392/9/4 2:08
نویسنده : فایزه
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم عسلکم نازممممممممممم

الان دقیقا ساعت 1:51بامداده ومن طبق معمول بیخوابی زده سرم ونمیتونم بخوابم برا همین تصمیم گرفتم از خیر خوابیدن بگذرم تا دیگه بیشتر از این اعصابم خورد نشه.

پسر خوشکلم هر چه قدر داره به اومدنت نزدیک تر میشه من وبابایی بیشتر دلتنگت میشیم شازده کوچولوم دیروز رفته بودیم دکتر ودوباره وواضح تر از دفعات قبل روی ماهتو دیدیم بابایی از سونو فیلم گرفت از وقتی از دکتر برگشتیم غریب به 100بار فیلم صورت ماهتو نگاه کردیم شازده کوچولوم صورتت انقد توپوله که نگو دلم برات تنگ شدههههههه نمیدونم چه طور ازخدا به خاطر دادن شما تشکر کنم

پسرم وقتی دارم این حرفاروباهات میزنم هنوز باورم نمیشه دارم مادر میشم.خدایا شکرت شکرت شکرت

پسرم توالان پیش خدایی ازش بخواه کمکون کنه بتونینم اونجور که اون دوست داره بارت بیاریم پسرکم قشنگمممم ازش بخواه لیاقت تربیت درستت رو به ما بده.پسرکم برادیدنت لحظه شماری میکنیم.

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان
4 آذر 92 7:50
عزیزم به سلامتی. انشاا... به زودی بغلت میگیریش.
محیا
14 آذر 92 12:30
انشالله....من که بعضی وقتها با خودم میگم چطور باید تا فروردین 93 دووم بیارم آخه
فایزه
14 آذر 92 17:11
مامان تومیتونیییییییییییییییی دوم بیاری ممنون از نظرات خوشملت خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد