محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

پسر زیبایم

عید93

1392/12/29 0:59
نویسنده : فایزه
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت عزیز دل مامان وبابا

گلم الان حدودا یک ماهه که من وبابای  مشغول اماده کردن خونه هم برا عید هم برا اومدن شما هستیم دست وپنچه بابای هم درد نکنه خیلی زحمت کشیده .نمیدونی چقدر دلتنگ دیدنتیم امسال تنگ ماهی ما 3تا ماهی داره یکیش منم یکیش بابایی یهدونه هم دم سفید که با بابایی به نیت شما انتخابش کردییم.ایشالاه سال بعد خودت کنار سفرمون میشینی وبا ماهی بازی میکنی.

پسرکم دایی ها هی سراغتو میگرن امروز دایی مصطفی میگفتم من دیگه صبرم تموم شد پس کی میاد نینیش مااااااااا.

مامانی این ماه اخری خیلی سخته اصلا نمیتونم تکون بخورم نفسم بالا نمیاد فقط از خدا صبر میخوام که بتونم ازت خوب مواظبت کنم اخه تو امانت خدایی.

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان خانمی
22 فروردین 93 12:09
سلام دوست جونم خوشحال شدم که بالاخره اومدی و پست جدید گذاشتی بی صبرانه منتظر عکسهای کوچولوتون هستیم
مامان علی
22 فروردین 93 12:30
سلام.گلم..خوبی؟ عزیزم من همون مامان سبحان هستم اما اسم نی نی ام رو کردم على. ..انشالله زایمان بی خطر داشته باشی. منم دکترم خانم جواهری پور هستش...اما بگو ببینم چرا نموندی واسه طبیعی؟؟؟ این خانم دکتر جواهری پور آدمو از طبیعی پشیمان میکنه اما نباید توجه میکردی...اما انشالله که خیره..بزودی نی نی ات را بغل میکنی...خوش بحالت.. منتظریم تا عکسای پسرتو واسمون بزاری
محیا
22 فروردین 93 22:57
برا منم از خدا صبر بخواه.....
میم مثل مادر
30 فروردین 93 11:40
سلام روز مادر مبارک باشه...شاید وقتی این مطلب را می خونید نی نی عزیزتون در آغوشتون باشه.قدمش مبارک
مامان قند عسل
1 اردیبهشت 93 12:26
روزت مبارک مامان خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد