محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

پسر زیبایم

یک روز خوب

1392/10/4 1:24
نویسنده : فایزه
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت گلم

پسرم عسلکم شازده مامان دلم برات یه ذره شده گلم

امروز تخت وکمدی روکه برات سفارش داده بودیم بابایی ودایی مصطفی رفتن اوردن اولین اساسیه اتاقت چیده شد مامانی گلم فکر میکنم 100بار تاحالا رفتم تو اتاق وبهشون نگاه کردم خیلی خوشگلن لحظه شماری میکنم شمارو تواون تخت جابدم گلم.جات تو اتاقت خالیه

ایشالاه خودت بیای وبه سلامتی ازشون استفاده کنی دست مامان طلا هم درد نکنه خیلی تواین مدت برامون زحمت کشیدن میدون وقتی بیای شما هم مثل من عاشقش میشه اخه خیلی مامان ماهیه از الان فقط داره قربون صدقه شما میره پسرم یه سرییم لباس خوشگل خوشگل میگم ها زحمت کشیده برات دوخته خلاصه هممون برا اومدنت لحظه شماری میکنیم گلم

میبوسمتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خانمی
5 دی 92 11:52
سلام عزیزم امیدوارم حال خودت و کوچولوت خوب خوب باشه. منم واسه پسر کوچولوم یه وبلاگ درست کردم. اگه بهمون سربزنی خوشحال میشیم. منتظرتیم
مامان خانمی
7 دی 92 12:48
سلام گلم ممنون از دعای قشنگت. والا چی بگم سونو یه تاریخ رو میگه دکترم هم یه تاریخ رو میگه منم گیج شدم والله. ولی وروجک ما که به اینا کار نداره هروقت که موقعش بشه خودش میاد. راستی با اجازت لینکت کردم
فایزه
پاسخ
فدات مامانی خوشحال شدم
محیا
12 دی 92 13:45
انشاالله همیشه سایه مامانامون بالا سرمون باشه.....
فایزه
پاسخ
ایشالااااااااااااااااااههههههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد