محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

پسر زیبایم

هدیه اقا

1392/10/21 20:27
نویسنده : فایزه
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته اسمونیم

پسرم گلم امروز میخوام بهت در مورد یه قطعه از بهشت بگم این جا تو این دنیای خاکی یه جای هست یه تیکه از بهشته پسرم این تیکه از بهشت جایگاه اقامون امام زضاست حرم اقامونه جایه که مامانی لذت یک لحظه نشستن ونگاه کردن به ایون طلاشو با هیچ چیز عوض نمیکنه پسرم فرشته اسمونیم مامانی خیلی مدیون ایشونه مامانی عاشق امام زضاست.

یه جورای شما هدیه اقا به مایی الان مامانی بدجوری دلش هوای حرم اقاشو کرده دلم برا ایون طلاش یک ذره شده شما که الان پیش خدایی ازش بخواه بعد اومدنت قسمتمون کنه باهم برسیم پابوسش ایشالاه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علی
21 دی 92 21:02
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم
محیا
22 دی 92 14:42
انشاالله....................منم خعلی دلم تنگه حرمشه
م
24 دی 92 15:18
سلام عزیزم. کی بدنیا میاد فرشته نازت؟ چند ماهته؟ من 6 ماهه هستم و پسرم عرفان اخرای اردیبشه بدیا میاد
فایزه
پاسخ
سلام خاله ایشالله اواخر فروردینماه
مامان سبحان
29 دی 92 13:25
انشالله شما و ما بعد از بدنیا اومدن نی نی هامون سه تایی میریم خدمت امام رضا........
فایزه
پاسخ
ایشالاههههههههههه
احسان
28 اردیبهشت 93 11:51
گرانی بیداد می کند این روزها... اما هنوز هم چیزی گران تر از دوری شما برایمان نیست یا امام رضا... قربون این همه لطف و کرمت امام رضا....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد