محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

پسر زیبایم

تولدت مبارک عشقم

1392/12/18 0:32
نویسنده : فایزه
389 بازدید
اشتراک گذاری

تو را به جاي همه کساني که نشناخته ام دوست مي دارم احسانم

 

تو را به خاطر عطر نان گرم

براي برفي که آب مي شود دوست مي دارم

تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به جاي همه کساني که دوست نداشته ام دوست مي دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم

براي اشکي که خشک شد و هيچ وقت نريخت

لبخندي که محو شد و هيچ گاه نشکفت دوست مي دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست مي دارم

براي پشت کردن به آرزوهاي محال

به خاطر نابودي توهم و خيال دوست مي دارم

تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به خاطربوي لاله هاي وحشي

به خاطر گونه ي زرين آفتاب گردان

براي بنفشیِ بنفشه ها دوست مي دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به جاي همه کساني که نديده ام دوست مي دارم

تورا براي لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شيرين خاطره ها دوست مي دارم

تورا به اندازه ي همه ي کساني که نخواهم ديد دوست مي دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ي ستاره هاي آسمان دوست مي دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست مي دارم

تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به جاي همه ي کساني که نمي شناخته ام ... دوست مي دارم

تو را به جاي همه ي روزگاراني که نمي زيسته ام ... دوست مي دارم

براي خاطر عطر نان گرم و برفي که آب مي شود و براي نخستين گناه

تو را به خاطر دوست داشتن ... دوست مي دارم

تو را به جاي تمام کساني که دوست نمي دارم ... دوست مي دارم ...

" پل الووار ، ترجمه احمد شاملو "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان قند عسل
15 اسفند 92 10:19
مامان علی
19 اسفند 92 21:55
سلام..خوبی فایزه جان؟؟ من همون ماما سبحان هستم که وبلاگمو کد گذاشتم..عزیزم ایم پسرمو عوض کردم و وبلاگشم عوض کردم.آدرس وبلاگ جدیدمو گذاشتم.بیا بهم سر بزن کلی اتفاق واسم افتاده
میم مثل مادر
26 اسفند 92 11:43
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار ، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان قند عسل
27 اسفند 92 12:08
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا در سال 93
مامان خانمی
27 اسفند 92 21:02
سلام عزیزم من اومدم تا سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک بگم. ایشالله سال خوبی داشته باشی بوس
فایزه
پاسخ
سال نو شما هم مبارک مامانییییییی
مامان عرفان
6 فروردین 93 10:21
سلام مامانی گل. نی نی کی بدنیا میاد؟ عرفان 15 اردیبهشت به بعد هست. به ما هم سر بزن. خوشحال میشم سال نو هم بر شما نی نی گلت و باباییش مبارک
مامان عرفان
17 فروردین 93 23:50
سلام عزیزم . مامانی خدا حفظ کنه پسر نازتو. عزیزم اپ کردم. ببینم خوشت میاد؟
فایزه
پاسخ
حتما مامانییییییی
مامان خانمی
21 فروردین 93 13:08
چرا دیگه نمینویسی؟؟؟؟؟
فایزه
پاسخ
ایشالاه بازم میام
هانیه (دختر دایی عرفان)
21 فروردین 93 22:13
پدر پسر چه خوب با هم ارتباط برقرار میکنن
محیا
22 فروردین 93 22:39
واااااااااای.....چه با احساس
مامان عرفان
23 فروردین 93 0:50
سلام عزيزم. خوشحالم كه اومدي. عزيزم عرفانم توي هفته 35 هست و دوشنبه ميره هفته 36. عزيزم عكساتو نميذاري؟ اسم پسرت معلوم نيست؟
احسان
28 اردیبهشت 93 11:28
خیلی ممنووووووووووووووون خانومییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد