محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

پسر زیبایم

دستای کوچولوت

1392/7/11 0:58
نویسنده : فایزه
208 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ما خدارو شکر رفتیم سونو با یک اکیب 3نفری منو مامان طلاوبابایی اخه هممون لحظه شماری میکردیم ببینیمت امروز انقد برامون دست تکون دادی وبرامون بابای بای کردی وقتی دکتر گفت تموم شد باورم نمیشود چقدر زود اخه هنوز دلم میخواست میدیدمت.نمیدونم چطور خداروشکر کنم به خاطرسلامت بودن شما  دکتر دماغت نشونمون داد انقد مماغ چوچولوی دارییییییی فکر کنم مماغت شبیه خودم بشه.

راستی خاله مهیا هم بود نینی خاله مهیا ازشما3روز بزرگتره خاله مهیا میگفت بابای وقتی از اتاق در میومدانقد خندون بوده که همه بهش نگاه میکردن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیا
14 آذر 92 12:26
آره...من شاهد عکس العمل بابای بودم... مامان فائزه دیگه داری مامان میشی....حداقل اسم محیا رو درست بنویس....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد