محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

پسر زیبایم

پسرم وباباییش

1392/11/8 17:05
نویسنده : فایزه
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت پسرکم عسلکم قشنگم

خوشگل مامان شما الان ٢٨ هفته و٤روزه به لطف خدا تو دل مامانی جا خوش کردی واروم ارو داری بزرگ میشی مامانیم الان ٢هفته است تکون خوردناتو قشنگ حس میکنم همچینی اونجا پشتک وارو میزنی که فک کنم قراره یه ژیمناستیک کار ماهر بشی وول خوردنات انقد مشخص هست که وقتی کسی کنارم هست متوجه تکونات میشه.

حالا بگم از تله پاتی قوی بین شما وبابایی.

اون شب مثل همیشه بابایی دراز کشیده بودو سرشو گذاشته بود روپاهای من ودستشم رو شکمم با شما حرف میزد که شما شروع کردی به سکسکه کردن ظربه  هایه کوشولو میزدی به دست بابایی اونم کلی ذوق کردو قربون صدقت میرفت.چند دقیقه از این اتفاق نگذشته بود که بابایی هم شروع کرد به سکسه کردن خلاصه شما اون تو سکسکه میکردی بابایی این بیرون منم کلی به تله پاتی قوی پدرو پسر خندیدم.

ناز مامان راستی  فردا میرم جواب ازمایش هارو بگیرم برم پیش دکتر ببینم کی برام سونو مینویسه دلم برات یه ذره شده منتظرم توسونو ببینممت گلم

میبوسمت مواظب خودت باشماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محیا
9 بهمن 92 7:42
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان انشاالله سونوی تو رو زود بنویسه این دکترِرِرِرِرِ
فایزه
پاسخ
ایشالااااااااااه
مامان خانمی
9 بهمن 92 11:39
سلام عزیزم خوش به حال باباییش که میتونه تکونای گل پسری رو احساس کنه. کوچولوی من که اینقد وروجکه هروقت باباییش میاد که تکوناشو احساس کنه دیگه تکون نمیخوره .فکر کنم اون تو به حال و اوضاع ما بخنده. مواظب خودت و کوچولوت باش
فایزه
پاسخ
مامانی این ورجک ماهم تازه دم به تله میده اخه جاش تنگ شده
مامان سبحان
9 بهمن 92 16:05
سلام..الهی خدا هم پسرتو و هم شوهرتو واست نگه داره...سکسکه کردن نی نی رو فهمیدن لذت بخشه..
فایزه
پاسخ
اره مامانی خیلی حس قشنگیه خدا قسمت همه اونایی که ارزوشو دارن قسمت کنه
مامان خانمی
17 بهمن 92 11:55
فایزه جون چرا دیگه مطلب نمینویسی دلمون برات تنگ شده
فایزه
پاسخ
فدا مدا یه کم بیحال میشم برا همین
مامان قند عسل
1 اسفند 92 17:44
آخی نازی چه خوب که متوجه سکسکش میشید من نمی تونم تمایزی بین سکسکه ووول خوردن اش قایل بشم
ایـلـیــــا جـون
5 اسفند 92 1:55
سلام گلم امیدوارم بی خطر زایمان کنی عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مامان مهیلا
18 اسفند 92 16:39
سلام منم مثل شما توراهی دارم من توهفته 29هستم خوشحال میشم با هم دوست بشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد