محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

پسر زیبایم

باور نکردنی ترین صدا...

1392/7/27 11:04
نویسنده : فایزه
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

نمیدونی چقدرمن وبابایی دلمون میخواد صدا قلب کوچولوت روبشنویم فقط ثانیه شماری میکنم تا وقت دکتر برسه.راستی بلاخره دکترت روهم انتخاب کردیم خانم دکتر فرح جدیان.

فکر نمیکنم هیچ وقت این صحنه از یادم بره وقتی روتخت دراز کشیدم منتظر یه صدا مثل صدای قلب خودم بودم بابای هم کنارمون بود خانوم دکتر ولوم صداروبلند کرد همه جای اتاق پر شد از صدای قلب فرشته کوچولومون باورم نمیشد این صدا مال قلب شماست اخه اصلا شبیه صدای قلب نبود ولی وقتی تومانیتور خودم باچشمام قلبت رودیم نمیدونستم چیکار کنم یه حس فوق العاده ای بود.فقط میتونم بگم خداجونم شکر                  

 نفسم این قلب کوچیکت به لطف خداشروع به تپیدن کرده فقط از خودش میخوام همیشه عشق به امام حسین رو تو قلب نازنینت جاری کنه.

نفسم ازت میخوام هیچ وقت وهیچ لحظه از زندگیت ندای قلبت روفراموش نکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

diamond
27 مهر 92 19:05
لحظه ای آسمانی رو گذروندی از ته قلبت واسه همه کسانی که منتظر این لحظه هستن دعا کن
محیا
14 آذر 92 12:17
انشالله همیشه قلبش به عشق خدا بتپه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد