محمد متین مامحمد متین ما، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

پسر زیبایم

دردل

1392/7/27 18:26
نویسنده : فایزه
346 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام به قول بابایی ناردونه من

فرشته نازم امروز مامانی سرما خورده وسردرد شدیدی داره برا این که شما تودل مامانی نمیتونه هیچ دارویی بخوره برا همین فقط کلاه گزاشتم سرم ودارم استراحت میکنم عسلم بابای هم امروز نگرانمون بود براهمین مرخصی ساعتی گرفته بود تابیاد پیشمون وقتی دیدم بابای ازدراومد تو خیلی خوش حال شدم بابای متشکریم.مامانینم داره اذان مغرب رومیگه تو رو میسپارم به خدا مواظب خودت باش مامانیم الان که پیش خدایی ازش بخواه توزتدگیت همیشه مواظب روحت باشه بهش بگو نذاره توزندگیت 1لحظه یادت بره که چرا اومدی این دنیا وفلسفه اومدنت چیه عزیزم.ازش بخواه کمکم کنه تا بتونم دلیل اومدنت راحتربهت بگم...

راستی مامانی فردا وقت دکترمون اگه خدا بخواد جنسیتت رو میفهمیم البته گلم برام من وبابایی هیچ فرقی نداره شما پسملی یادخمل مهم ابنکه شما بهترین هدیه خدا به مایی.دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان
30 مهر 92 13:19
عزیزم به سلامتی و دل خوش . قدمش خیر باشه. صدای قلب بچه مثل صدای پای اسب. فرشته ها سوار بر اسب میان تو دل ماماناشون. این تصور من
fafa
30 مهر 92 20:20
خیلی مبارک باشه عزیزم 2 تا مامان فائزه مهرربون سن بارداریتون چقدره؟
فایزه
پاسخ
24هفته گلم
fazeh
1 آبان 92 13:11
فدات شم عزیزم 3ماه و1هفته
بهار
20 آبان 92 16:43
قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
محیا
14 آذر 92 12:21
خدا جون خودت مواظب نینیامون باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر زیبایم می باشد